måndag, september 29, 2008

It's raining men, hallelujah

Hallå! Lyckades ta mig till skolan idag woohoo, hehe. Nu har jag gjort svenskaprovet, eller ja ena delen i alla fall. Tyckte det gick bra :) Nu har jag massa håltimma eftersom det är EU-debatter och jag gjorde min i förra veckan. Sen är det lunch, hoppas det är något gott. Efter det så har vi naturkunskap fast det är inte förens halv två, tror vi ska börja med något grupparbete som inte verkar så skojj, men det kanske det blir vem vet. Har sovit dåligt i natt, vaknade flera gånger, var väl orolig att jag inte skulle vakna i tid eller nått. Sen efter jag vart uppe första gången hade jag jätte svårt att somna om men tillslut gjorde jag det, så jag gick upp lite för sent också. Men men. Ska ju fika med gigs idag så lär hålla mig vaken i alla fall hehe :) Sen gäller det att hålla sig vaken när man kommit hem också... Får verkligen försöka, får ta en dusch och somna tidigt!
För i övrigt är det regningt ute, mysigt så länge man inte ska ut i det.

Kram på er!

Inga kommentarer: