söndag, september 14, 2008

15år

Hellu! Idag är det min lillebrors 15års kalas för släkt och sånt. Jag och owe bakade tårtbottnar igår, vet dock inte hur lyckade dem blev men det är upp till bevis haha. Hoppas det blev okej.
Annars spenderades kvällen igår mest framför tvn. Såg svensson svensson och lite olika filmer hehe. Sen halv sov jag i brorsans säng innan jag somnade i min säng framåt tre. Jag och brorsan såg ett jäkligt sjukt program, senseless hette det, går på mtv. En tjej skulle välja en kille att gå på dejt med genom att typ träffa olika killar i mörka rum, där dem fick massera henne och annat skojj haha. Hon fick även se urinprov hahaha. Två killar var typ standard, dem var alltid med en med massa piercings och en nudist haha. Sen var det två som var där för hämnd (den kille hon valde vann pengar) och två som var intresserade av henne. Vi bara låg och asgarva, sjukt program verkligen.

Idag mår jag inte så bra, eller är bättre nu men förut va det fan riktigt jobbigt. Om detta pencillinet inte funkar vet jag fan int vad jag gör, gah. Orkar fan inte mer. Och så är det så jobbigt för man tänker liksom hur fan ska jag klara skolan osv. Vet inte om jag kan gå heldagar i skolan än heller. Sen tänker man ju liksom på köpenhamn, visst det är 1½ månad kvar men det skulle ju vara så typiskt min otur om ja inte var frisk tills dess och inte kunde följa med. Och då får jag inte tbx pengarna för tågbiljetten heller. Och sen vill jag ju så gärna åka, men men man får tänka positivt. Den dagen den sorgen. Jag får väl åka med och sitta på hotellet och läsa böcker haha.

Nej nu måste jag duscha och fixa mig inför lillebrors kalas. Kraaam!

Inga kommentarer: