onsdag, september 24, 2008

Trött på att vänta

Hej, tog mig till skolan idag. Var dock en jävla pärs och sen bröt jag typ ihop när jag väl var där men men, klarade av EU-debatten ganska bra i alla fall tror jag! Fick vara för vilket inte var vad jag önskade men den andra gruppen var rätt dåligt pålästa haha, dock lite svårt att få en syl i vädret ibland i min grupp haha men tror jag fick med många av mina argument ändå!
Sen var det två historia lektioner i rad och dem var var helt ok.

Imorse var jag i alla fall på vårdcentralen och tog sista sprutan mot livmoderhalscancer. Fick en supersnäll sköterska som sprutade in det väldigt lugnt så det inte gjorde så ont. Sen blev det att lämna prov, hoppas dem hittar vilken bakteristam det är. Suger dock att vänta, får jag inte svar tills på fredag får det nog bli akuten som det känns nu.

Imånn blir det ingen skola för min del, pallar inte det, dessutom skulle jag bara hinna vara där en lektion för jag ska till en kurator på eftermiddagen, ska bli så sköönt.

Får försöka plugga lite hemma imånn. Nu ska jag kolla lite tv innan jag försöker somna.

Kram

Inga kommentarer: