söndag, september 28, 2008

We don't celebrate sundays anymore

Hallu! Idag har jag faktiskt fått en hel del gjort :)
  • Övningskört, både rondeller och liknande och en massa landsvägskörning.
  • Köpt glasmosaik och alla tillbehör för att fixa till en platta i badrummet. Samt tvålkopp och liknande och handdukshängare.
  • Tvättat.
  • Pluggat svenska (ska fortsätta strax).
  • Fixat lite i badrummet.
  • Skrivit en bokrecension till Bokstollarna.

Nu ska jag återgå till svenskan och försöka hinna bli så gott som klar med den innan agenda. Sen blir det te och kanske någon smörgås till agenda och efter det ska jag försöka sova! Får gå upp tidigt imånn för att öka chanserna att jag kan ta mig till skolan. Sen får vi hoppas att skoldagen går bra och att jag orkar fika med gigs också.

Kram på er!

Inga kommentarer: