fredag, september 19, 2008

Panncakes

Äntligen fredag! Super skönt :) Har mejlat in franskan så inget mer plugg idag, göttans! Idag försökte jag sova på matte lektionen men min lärare började skaka bordet så det gick inte så bra.
Sen hade M lånat en kamera av skolan som jag passade på att leka med hehe :) Jag och E har också invigt våran nya fredagstradition med att köpa kanelis i cafét. Sen var det skolfoton, först klassfoto och sen enskilt och sen hade jag elevrådsfoto. Hoppas jag blev bra på alla, men främst på gruppbilderna dem får man ju leva med mer liksom. Fick sitta på gruppbilderna, första gången på flera år då dem kört att de långa fått sitta, hatar att sitta. Men men, that's life!
Sen har jag varit hemma och ätit rostade mackor, gjort klart franskan och kollat tv. Ikväll är det pannkakor med sylt&grädde som gäller, mums mums! Hade en tanke att träna idag men jag orkar inte, har blivit en riktig latmask hehe. Ska försöka träna nästa vecka, vet inte när men det ger väl sig hehe. Imånn ska jag försöka övningsköra och kanske baka bröd, och sen är det kräftskiva på kvällen.

Hoppas ni får en skön kväll :) Kram!

Inga kommentarer: