tisdag, september 09, 2008

I'm singing in the rain

Äntligen! idag börjar kören. Helt underbart. Måste få sjunga, blir ju tokig annars. Roligt att träffa alla igen också :) Tror dem flesta skulle gå kvar men en del nya blir det nog också, spännande.
Idag får vi nog mest presentera oss själva osv.

Nu har jag hål, när alla andra har geografi, hihi. Efter det har jag basgrupp och sen ska jag njuta av källarfranska och yoghurt i väntan på kören :) Stoppade precis i mig en huvudvärkstablett, hoppas den hjälper mot min huvudvärk!

Har för mig att det var något jag och pappa skulle fixa efter kören men minns inte vad det var för nått. Får hoppas att han gör det haha.

Idag har jag väl inte gjort så mycket vettigt men nu ska jag försöka jobba med engelskan. Hade tänkt göra svenskan men det funkar inte med huvudvärken.

Igår fick jag den brillianta idén att gå från skolan till svingeln, det var varmt och regnade, mysigt. Men min ryggsäck vägde ton, mindre mysigt. Väl på svingeln hittade jag E så det slutade med att jag åkte med henne hem, hennes syster kom och hämtade oss. Väl hos E så käkade vi mackor, snackade, pluggade och drack varm choklad så det var mysigt! Sen kom jag hem och tände ljus i badrummet och tog en riktigt varm dusch, hur skönt som helst. Sen somnade jag i soffan haha.

Imånn börjar jag halv 2, hur skönt som helst. Så lyxigt det känns! Veckan blir lite lättare med en sån kort dag. Egentligen borde jag träna innan, men nja kommer nog inte orka det tror jag.
Sen ska jag träna aerobics på onsdagar. Men vet inte riktigt när jag ska få in crosstrainingen, kanske sent på torsdagar så jag kan åka med pappa hem ibland. Eller på fredagar, helt enkelt åka hem på håltimmen. Vill träna typ 4grr/vecka men tror inte det kommer gå med mitt schema och passen som ligger så dumt. Men två minst, helst tre. Får kolla sen när F börjar igen när vi kan styrketräna.

Ha det så bra så hörs vi snart :)

1 kommentar:

niffin sa...

Har sagt det förr, men säger det igen: är så imponerad över ditt tempo & allt du hinner!
Skulle vara en våt fläck efter enbart hälften, jag. ;)