torsdag, september 25, 2008

Snart helg!

Hej! Vilket väder det var idag, varmt och soligt, gud så skönt! Mer sånt tack! Hoppas på fint väder imånn, slutar tidigt så då kanske jag hinner med promenad, kanske tar en sväng till gymmet också. Har i alla fall varit hos kuratorn, tyckte hon verkade väldigt bra, känns jätte bra verkligen. Ska dit nästa vecka igen! Annars har jag inte gjort så mycket vettigt, men ska strax stoppa in lite tvätt och sedan ta en dusch och sen göra klart franska läxan som jag precis påbörjade. Sent ute...haha.

Imånn är det fredag, wihoo! Förhoppningsvis kan jag ta mig till skolan och ta mig igenom mina 2 lektioner hyfsat smärtfritt, men det vet man ju aldrig kan bara hoppas. Slutar kvart i elva så är förhopppningsvis hemma halv tolv. Sen blir det en slapp, skön kväll tror jag. Sen på lördag kväll ska jag mysa med Ellie =)

Natti natti på er!

Inga kommentarer: