torsdag, september 11, 2008

Förbannad

*VARNING för avreagering*

Alltså, seriöst jag blir så arg på oorganiserade lärare! Ni fick vi ett mejl från vår svenskalärare där hon ger oss ett helt annat antal sidor att läsa i läxa! FLER! Så irriterad jag blir. Hon skrev helt annat antal på tavlan i måndags! Och nu meddelar hon detta på TORSDAG EFTERMIDDAG!?!?
Nu får jag ju göra det i helgen? Så taskigt! Nu är jag inte klar med instuderingsfrågorna, men tänk om jag hade varit det och strukit det från min att göra lista och så plötsligt fått mer, då hade jag blitt ännu mer arg. Våran skola tjötar bara om planera, planera, planera - lätt att planera när man får fel sidor?

*avreagering avslutad*

Jag fick ett gulligt mejl från N idag :) Och så blev jag vice ordförande i elevrådet.....

1 kommentar:

niffin sa...

Grattis vice ordföranden! :)