tisdag, september 23, 2008

Aj,aj,aj,aj,aj

Helvete, fan, jävla skit. Igår var min pencillin kur slut, idag kom smärtorna tbx. Jag orkar inte, snart blir jag väl inlagd på sjukhus, men det kanske vore bra för då kanske man kan få ett riktigt pencillin som funkar. Det räcker med de dagliga smärtor jag redan har varje dag jag behöver inte mer. Jag orkar inte mer. Varje dag blir ett pusslande att försöka få allt och gå ihop men det går inte ihop längre. 3-4 dagar skulle jag vänta med att lämna in nytt prov, det är fan en evighet.
Idag ska jag försöka ta mig till kören, men någon övingskörning efter det lär inte vara möjligt.
Imånn är det en ganska kort dag i skolan så den ska jag väl överleva. Sen på torsdag så blir det en kort dag med men då ska jag vidare sen, men det löser sig får vi hoppas. Sen fredag vet jag inte alls hur det blir.

Om det här är livet vill jag inte längre vara med

Over and out

1 kommentar:

niffin sa...

Nej men, det där lät inget bra alls.:(
*kramar, många*