torsdag, september 11, 2008

Money money, your money honey

Wihoo! Jag hade totalt glömt bort att C var skyldig mig lite pengar från sardinien. Så nu är man typ 260kr rikare! Gött :D Har inte spenderat nått denna månaden (förutom pengar jag fick av owe men de var ju liksom utanför budgeten) så jag känner mig duktig, alltså den är ju inte slut men nästa helg är det ju typ den 20e så det går fort! Sen hade jag väl lite kvar från augusti också. Har faktiskt inte varit något problem att leva snålt :) Förresten har pappa beställt ett nytt ica kort till mig för mitt gamla har så dålig sån där remsa så det blir nog bra.
Imånn är det fredag och då ska jag till läkaren, hoppas de kan ge mig nått starkt botemedel haha. Ska försöka ta mig till franskan på eftermiddagen i alla fall, det är bara 45minuter så det känns väldigt onödigt men vi har steg redovisning nästa vecka så det känns bäst att gå.
Sen åker jag väl till mamma :)

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är med pengarna! Själv går man back typ 600 spänn! Men men på nåt sätt tar man sig nog igenom denna månaden med! //Johanna