söndag, september 07, 2008

IKEA

Hallu! Igår var det alltså filmkväll med J,M och T. Vi såg License to wed och den var rolig :)
Vi åt även kladdkaka, gott :) Det var i alla fall mysigt och trevligt! En skön lördagskväll.

Idag började jag och pappa dagen med att åka till IKEA. Vi käkade frukost där, gott och skönt.
Sen började shoppingen, hittade dock inte allt så vi får leta vidare i andra butiker. Men en hel del ändå. Stearinljus till både badrummet och mitt rum, halkmatta till badkaret, handtag till den stora garderoben, väggklocka till badrummet, penn/papper hållare till mitt skrivbord och lite annat smått&gott. Sen hämtade vi farfar som nu är här, och snart ska vi äta hoppas jag för nu är jag hungrig!

Imånn börjar skolan igen, vill inte! Längtar redan till nästa helg! Kören börjar i alla fall på tisdag, så det ska bli skojj.

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

det ar "riktiga" dagar eller vad man ska saga, 21 dagar blir alltsa 4 veckors semester + 1 och till company holidays ingar t.ex. julafton, nyar, labor day, pask m.m. :) kram!