lördag, september 20, 2008

Lördag med sovmorgon och kräftskiva

Hej! Idag gick jag verkligen inte upp tidigt, var nog senaste på länge faktiskt. Somnade väl vid halv 2 igår och gick upp typ samma tid idag hehe. Fast var ju vaken en del i mellan och kollade lite på tv och sånt. Sen blev det rost mackor och pannkakor till frukost, gott :)
Nu ska jag väl snart leta fram nått att ha på mig ikväll och sen hoppa in i duschen. Måste nämligen åka fem för vi ska ta bussen för pappa vill inte behöva avstå från spriten hehe.
Tänker inte klä upp mig så värst mycket direkt, är inte riktigt den typen av människor/fest liksom. Sen så vill man ju ha bekväma byxor när man ska sitta och äta massa gott :)
Blir nog gröna linnebyxorna och någon snygg topp :)

Nu har jag inte så mycket mer att berätta, så ha det så bra tills vi hörs igen!

Inga kommentarer: