fredag, september 05, 2008

Dagens plan

Hallå! Hoppas ni har en trevlig fredag :) Idag slutar jag kvart i tre, kanske lite segt men det känns ganska bra. För förra året fick jag aldrig fredagskänslan! Hade bara en lektion, hade sovmorgon och slutade tidigt. Då hade man en massa timmar innan det var kväll, som man egentligen borde plugga på men inte sällan somnade på. Eller gick och tränade. Sen hade man en massa kvar att plugga på helgen *suck*. Nu har jag ändå en fredag fylld av lektioner och ws och håltimma. Så jag har en bra chans att få mycket gjort, att inte behöva ta med mig så mycket hem liksom. Och sen när jag åker hem är jag verkligen redo för helg och längtar efter det! Snacka om fredagskänsla! Sen kommer jag hem lagom till att man kan mysa framför tvn, skönt.

Hittills idag har jag i alla fall haft matte, tråååkigt. Sen hål, då jag passat på att läsa en massa bloggar. Nu är det snart lunch och sedan tänkte jag gå på svenska ws och sen franska ws.
Efter det håltimme som nog kommer ägnas åt planering, reflektion och svenska. Kanske lite franska också om jag inte hinner bli klar innan.

Ikväll ska jag ta det lugnt, känns som det var längesen jag gjorde det på en helg. Pappa har utlovat tacopaj och dominospelande! Kanske blir det kladdkaka och fraiser också.

Kram på er!

Inga kommentarer: