måndag, september 15, 2008

Sjuk och USA

Hej är hemma från skolan idag, fortfarande sjuk. Jävligt frusen också, usch. Men men, har väl inte gjort så mycket idag, mest vilat för jag haft ont och så. Men snackade i alla fall med Patricia i typ 1½ timme eller så, trevligt :) Ashley har förlorat sitt jobb så det var inte så kul, men annars var det väl bra med alla :) Vi diskuterade i alla fall nästa sommar och jag kanske får åka till Seattle med dem, jippie! Vet inte hur allt med datum osv. kommer bli men det löser sig nog.
Sen pratade vi college och P tror inte jag kommer behöva en bil om jag bor på campus eftersom jag kommer vara nära dem och alla i skolan kommer ha bil, så det känns skönt. Nu är jag hungrig så det är väl dags att äta nån middag typ. Måste leta reda på om vi har nån franska läxa för jag kommer inte ihåg. Imånn ska jag i alla fall försöka gå på matrådet och sen franskan och sen typ kanske äta i skolan och skriva av anteckningar osv. och sen åka hem, då missar jag bara basgruppen så det blir nog bra. På onsdag har jag ju bara två lektioner så det kommer nog gå bra. Sen vet jag inte hur jag ska lösa torsdag och fredag men förhoppningsvis har penicillinet börjat verka mer då. På lördag är det kräftskiva det ska bli skojj :)

Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med sjuk, de är synd om oss! :( /Johanna

niffin sa...

Bli frisk nu! *skakar näve*

Låter urspännande med USA! :)