fredag, september 26, 2008

Fredag med smärta och god mat

Hej! Lyckades tyvärr inte ta mig till skolan idag, trots att jag gick upp 6 för att ha gott om tid!
Missade väl inte så jätte mycket hoppas jag. Min mattelärare hade tydligen skämtat om mig, typ hon kanske sover hemma idag (halvsov förra lektionen). Har väl inte gjort så jätte mycket vettigt idag men har röjt lite i rummet i alla fall. Och lagat tacos! Blev tacos och diverse lekprogram och sånt på tvn denna fredagskväll. Två glas vin, mörk choklad och marängsvisch slank ner också. Åh vad jag älskar att vara så gammal att det är ok att dricka vin på fredagskvällar, nästan 18 nu ju, scary! Men det är gott och avslappnande, haha alkoholist varning. Nejdå, ett glas rödvin om dagen ska ju tydligen vara bra för hjärtat eller nått!
Sen hann jag med typ en timmas telefonsnack med Y också, trevligt =)
Nu tänkte jag faktiskt uppdatera Bokstollarna. På tiden det!

I helgen ska jag försöka plugga matte&svenska, ta det lugnt, ha myskväll med Ellie, ha söndagsfrukost med pappa och kanske övningsköra och ev. besöka hornbach eller liknande.

Natti Natti!

1 kommentar:

niffin sa...

Bokstolleupdate! :P (Så typiskt att vi båda av olika orsaker så sällan skriver där nu. Får hoppas att det lugnar sig för oss.)