måndag, september 01, 2008

Tomorrow is a new day

Hallu! Mår på ett sätt lite bättre idag, liksom skönt att ha skrivit av sig och skönt att inte "mörka" de längre på nått sätt. Men att ta sig till skolan idag var en pärs, snacka om att jag fick kämpa för att inte bryta ihop. Men nu känns det lite lättare att andas. Dagen har präglats av övertrötthet vilket innebar att jag har skrattat en del, det blir så liksom. Vi gjorde också en rolig grejj på samhällskunskapen, vi skulle förhandla om chokladbitar, mums! Naturkunskapen var inte så seeeg för det var inte en förläsning, utan vi jobbade med uppgifter och sånt. Fast lite föreläsning var det också. Sen åkte jag hem och det var så varmt på bussen, usch!
Har också pratat en del med pappa, om mina fysiska problem, självklart spär de på psyskiskt om man har problem fysiskt också. Men vi har väl en liten handlingsplan när det gäller det nu. Får verkligen hoppas att den biten blir bättre och inte går tbx till så som det var på högstadiet, för i såna fall kan jag inte leva det livet jag lever idag med kör, träning osv. Kommer liksom inte funka. Men jag ska inte ta ut nått i förskott utan får hoppas på det bästa.
Annars har jag sovit och slappat hehe. Borde försöka sova snart, lycka till liksom.
Men har försökt planera lite nu, fokusera på annat liksom.
Imånn är det engelska, sen göra franska läxan, sen ha franska, sen äta, sen håltimme då jag måste plugga och sedan basgrupp. Sen blir det fika med min älskade Linn. Sen börjar jag sent på onsdag, skönt. Nästa vecka ska jag försöka komma igång med träningen, denna vecka är det öppet hus och det kommer säkert vara mycket folk då så jag pallar inte det.
Ska väl packa iordning lite för imånn och sen kanske stoppa nått litet i magen och se The Hills.

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Torsdag passar bäst för mig, idag har jag vart i skolan från halv 8 till halv 5 så jag är typ död nu! XD //Johanna