lördag, september 06, 2008

Ändringar i bloggen

Som ni kanske redan märkt har jag gjort lite ändringar i bloggen. Bytte textfärg eftersom J tyckte den var svår att läsa, så säg till om ni inte gillar denna :) Har bytt ut alla bilder i kanten, samt de olika texterna jag har där. Ska försöka byta banner också. Snart är det väl kanske dags för höst layout/färger också. Gjorde ju en undersökning i våras/försomras om vad ni ville läsa om. Många vill ha mer bilder/bildspel så jag tänkte att varje söndag ska jag ladda upp lite bilder från veckan som gått samt skriva en vecko lista/krönika. Har testat det förut utan att lyckas någon längre tid hehe, men det hade varit lite roligt att ha och blicka tillbaka på. Ni vill även veta lite om mina drömmar/funderingar så det tänkte jag skriva något/några längre inlägg per månad om. Sen tänkte jag jobba på det här med lite kortare uppdateringar, gärna med bilder i!
Har ni några förslag om vad jag ska skriva om eller så, så är jag idel öra :) Annars tuffar jag väl på som vanligt helt enkelt. Alla länkar är också uppdaterad, det var på tiden! Har tagit bort en del och lagt till ganska många nya. Så titta gärna där så kanske ni hittar ännu en blogg att läsa! Har inte orkat kolla att alla funkar så om ni upptäcker att någon inte funkar så säg gärna till!
Nästa projekt är att fixa kategorier, vill kunna navigera lättare bland mina inlägg nämligen.

Det var väl allt för denna gång, nu blir det strax filmkväll och kladdkaka.

Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

As nice har de blivit! Men du har länkat fel till min blogg ><

aspecialfreak.blogg.se ska de vara! :D Puss <33 /Johanna

Anonym sa...

Jättehärliga bilder du har i sidebaren - somriga och glada!

Anonym sa...

tack tack båda två :)