fredag, september 05, 2008

Snart helg

Nu sitter jag och slappar lite innan franskan börjar om typ 20 minuter, Har franska i 45min men vi har det med folk som läser steg 1 så vi brukar inte ha hela lektionen, utan får typ gå iväg en stund och göra nått annat eller kanske jobba med en uppgift. Har i alla fall varit lugnt och skönt att sitta i skolan, E har hållt mig sällskap, snällt :) Har fått ganska mycket gjort. Är nästan klar med svenskan (en fråga kvar). Sen har jag gjort franska läxan också :) Och planerat lite!
Dock inte reflekterat...men men, man kan inte lyckas med allt hehe. Har även kollat runt lite på fotoböcker, tror jag tar extrafilm. Dem är ganska billiga och känns som man kan vara ganska säker på kvaliten. Har inte råd att beställa nu, fast dem har erbjudande. Men dem har ofta det så det är nog lugnt. Men kanske börjar pilla med den snart, verkar roligt och kan ju ta ett tag att få den som man vill ha! Ska göra om sardinien och beställa två, en till mig och en till C. Hinner ändå inte scrappa alla bilder, gör väl en minnessida med grejjer istället kanske, och kanske några bilder.

En annan grej, jag har ätit 3 frukter idag! *Stolt*. Och dagen är inte slut! blir nog hallon till kladdkakan ikväll, och så kankse jag gör lite jucie.

Nej, nu börjar franskan strax och E ska gå!

Kram på er!

Inga kommentarer: