söndag, september 28, 2008

Lördag med onyttigheter

Hallå! Idag tog jag en rejäl sovmorgon, sen har jag mest slappat. Men har varit lite duktig och pluggat svenska. Sen drog jag och E för att hyra film, pappa blev galen av att vänta haha.
Sen åkte vi till ICA och köpte onyttigheter. Jag köpte 2 bullar och en kex choklad.
Sen åkte vi hem till E och åt äpple paj samt det vi köpt (jag orkade dock inte äta upp min kex choklad) och kollade på filmen "gifta på låtsas". Den var faktiskt väldigt bra, mysig och rolig, bra skådespelare. Men lite sorgligt slut. Sen satt vi bara och pratade och hade det trevligt :)

Nu borde jag väl nana, imånn får jag gå upp hyfsat tidigt har ju frukost dag med pappa :)
Sen behöver jag plugga svenska, övningsköra och typ åka till hornbach och liknande för att kolla på grejjer till badrummet. Det projektet behöver bli klart!

Kram på er!

1 kommentar:

niffin sa...

Gérard Depardieu... ♥