tisdag, februari 13, 2007

You win some you lose some

Hallå där! =)
Igår tog jag det rätt lugnt. Pappa köpte min geografi bok till mig, så det var kul att titta lite i den, är inte van att ha en så fräsch och modern lärobok, hihi.
På kvällen blev det saltön och ett herrans liv.
Sen ringde jag C för ja kunde inte somna, var inte trött och sen va ja nervös åxå. Så vi snacka om allt möjligt, var längesen vi snackade jag måste ringa lite oftare. Ska bli väldans kul när hon kommer hem så vi kan träffas, e så lätt att prata med den tjejen.
Tillslut somnade jag i alla fall.
Var inte speciellt pigg när jag gick upp typ kvart över 9, hehe.
Men lyckades iaf. komma upp, var nervös över att gå till gymmet och ha gym instruktion men det var ju absolute inget att vara nervös över.
Instruktören var jätte trevlig och rolig.
Och nu har jag en träningsplan där de står vilka maskiner jag ska använda och i vilken ordning, och vilka vikter ja ska ha och allt sånt.
Väldigt bra och veta exakt hur man ska sitta och hålla och såna saker.
Och sen hade jag väldigt smidig rygg tydligen, haha.
3 gånger i veckan med start nästa vecka e målet att träna i alla fall.
Ikväll är det Gilmore Girls och säsongspremiär av Desperate Housewifes som gäller.
Imånn är det stan med L.

Kram på er!

Inga kommentarer: