söndag, februari 25, 2007

Oscarsgalan

Spännande! Om några timmar börjar de, nåja typ 5 så det är ju ganska många men ändå.
Kvart i 12 börjar dock 9an sända galaspecial så det måste man ju titta på.
Har även kollat upp vad som går under natten på dem andra kanalerna, ifall det blir lite lång tråkigt med vissa priser åså och dessa andra program hittade jag -
Kanal5 - Fotbollsfruar 3.20 - 4.10 , Kungligt 4.10 - 5.00.
Tv3 - Dharma&Greg 3.45 - 4.05.
Tv4 - CBS 60 minutes 3.15 - 4.00, Sverige i veckan 4.00 - 4.25.
Det ska väl duga.
Sen ska jag läsa igenom mina nti papper, kolla igenom bokreakatalogen ordentligt och lite sånt.
Kanske läsa ut min bok också, inte så många sidor kvar nu.

För i övrigt blev det thai mat förut, gott. Och så har jag fått ner Sinatra&Bublé - Kings of swing, så härligt med lite jazz.

Kram!

Inga kommentarer: