tisdag, februari 13, 2007

Tjejsnack alla hjärtans dag

Vecka 7 - Alla hjärtans dag
Vad har du för planer för Alla hjärtans dag? Ska träffa min bästis, vi ska kolla runt på stan och ta en fika och sånt.
Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka? Har köpt godis till några kompisar en gång tror jag.
Hur ser din drömdate ut? Det ska vara avslappnat med en person jag tycker om, det får gärna vara en heldag med lite allt möjligt, äventyr,
romantik, mycket skratt och god mat. Typ först bergsklättrar man sen har man picnic och sen kör man go-cart och sen går man på bio och sen äter man middag.
Bästa Alla hjärtans dag minnet? Har inga speciella minnen som jag kan komma på. Men en gång var det nått alla hjärtansdag firande i skolan om jag minns rätt men det var nog inte på själv dagen, men det var nog rätt kul i alla fall.
Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år? (Vem som helst som behöver extra kärlek) Stackarna i Indonesien.

Inga kommentarer: