torsdag, februari 15, 2007

Hur kvinnlig är jag?

Min kvinnliga sida:
Köpt en hårfön[ ] (Nej, men jag har en)
Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut[x]
Följt med som smakråd vid en shoppingrunda[x]
Pratat känslor[x]
Tänkt på att matcha mina kläder[x]
Berömt en person av manligt kön för sitt utseende[x]
Ringt upp en person utan konkret syfte[x]
Funderat på namn åt mina barn[x]
Insett storheten hos Barbra Streisand[ ]
Druckit Cosmopolitan[ ]
Sett ett avsnitt av “Sex and the city”[x]
Sett två avsnitt av “Sex and the city”[x]
Känt mig sugen på en kopp te[x]
Känt glädje över att få blommor i present[x]
Gjort någonting romantiskt på eget initiativ[ ] (Fattar inte riktigt vad som menas)
Blivit arg utan anledning[x]
Gråtit efter 9 fyllda år[x] (Om det menas att man gråtit efter att man fyllt 9år)
Brytt mig om H&M:s val av modell[x]
Pratat skvaller[x]
Varit arg/sur utan att tala om det[x]
Kramat en kille[x]
Dansat [x]
Totalt: 18/22 poäng

Min manliga sida:
Ljugit om hur mycket jag har druckit [ ]
Ätit en blodig stek[x] (Antar att man inte menar helt rå)
Läst en biltidning[ ]
Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap[ ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det[x]
Skött grillen under en grillfest[ ]
Läst en bok av Jan Guillou[ ]
Läst ett nummer av Slitz[]
Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza[ ]
Gått på en Ulf Lundell-konsert[ ]
Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person[ ]
Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna[ ]
Diskuterat bröst[x]
Gjort lumpen[ ]
Läst Nick Hornby[ ]
Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning[ ]
Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil[x]
Enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar[ ]
Lagat någonting på egen hand[x]
Skrikit “kom igen nu gubbar” på en fotbollsplan[ ]
Tävlat i att dricka öl
Totalt: 5/22 poäng

Inga kommentarer: