torsdag, februari 01, 2007

Humdrum

Allu =)
Gud vad jag e seg....åt frukost vid tio idag, låg och drog mig i typ en timme innan det. Och jag har ännu inte kommit igång med något vettigt, eller jo jag har rensat hela min inkorg och det behövdes verkligen.
Har gjort en spelningslista åxå, ett 30min boxpass blir det, ska strax byta om och sen e de bara att köra. Sen ska jag duscha och ta en promenad ner till centrum där jag ska kolla på väska, plåbok och lite annat som jag ska önska mig i födelsedagspresent. Vill gärna ha ett par mysbyxor också, alla mina e typ försmå och mina pjamas byxor att spruckit för ja använder dem så mkt haha.
Målet är att vara nere i centrum absolute senast 3, men då blir det kanske stressigt, beror på när pappa slutar jobbet idag. Ska ju te bibblan åxå.
I better get to buisness!
KRAM!!

Inga kommentarer: