onsdag, februari 14, 2007

Alla hjärtans dag

Hallå! Dagen började väldigt dålit, försov mig lite, blev stressad, hittade inget inslagspapper, mitt hår blev elektriskt när jag borstade det, första bussen kom inte, andra körde förbi mig......ja allt detta innan klockan ens var ett. Men sen träffade jag L och sen har dagen gått mycket bättre, vi hade trevligt - fick 2 rosor (var av en var rättvisemärkt) var gratis på stan å ja fick hennes så nu har ja 4, hihi. Sen fick man gratis mer också, så då behövde man inte köpa dricka när man skulle fika. Åt en precis lagom kladdig kladdkaka, pratade en massa och bytte paket, hon fick ett fotoalbum med foton och bildtexter och sånt i och jag fick 3 par örhängen, en ring och godis - toppen!
Pappa&hans kollega hämtade upp mig när dem var på väg hem, checkt.
Ikväll blir det OC och What About Brian.
Hoppas ni haft en bra dag och glad alla hjärtans dag på er!
KRAM

2 kommentarer:

niffin sa...

Kramar till dig i efterskott! *många* :)

Sparkling sa...

Kram tbx!