fredag, februari 23, 2007

Torsdag&Fredag

Hallå! Dags för en liten uppdatering kanske. Igår var jag på stan med C, hon bjöd mig på amerikansk restaurang lite för att fira att båtmässan var över haha. Jag tog buffé och hon tog revbensspjäll, en jätte portion.
På buffén fanns det olika pizza sorter (amerikansk pizza såklart, mycket godare än svensk), sallad, olika röror, soppa, köttfärssås och andra varma röror. Till efterrätt delade vi på en stooor sundae, MUMS!
En lite kul grej var att vi gick och bytte en tröja på Vero Moda och när vi satt på restaurangen upptäckte C att larmet satt kvar på den, och det hade inte pipit när vi gick ut! Men det pep när vi gick in, haha.
Dem borde nog förbättra sina larm haha.
Jag åkte i alla fall med pappa hem.
Och ja, jag vet vad ni tänker "Gick inte hon på frukt&grönsaks diet", jo men ja e inte så tråkig och oekonomisk att jag säger nej om nån vill bjuda mig på restaurang.
Jag var i alla fall mätt hur länge som helst, vid midnatt tog jag lite varmt äpple, varmbanan och varm stjärnfrukt för säkerhetsskull, ville ju inte gärna vakna hungrig.
Idag har jag slappat, läst en hel del i min bok som äntligen kommit igång ordentligt och är ganska bra nu, och varit och handlat - bland annat så blev det marinerad kronärtskocka, hallon och choklad kross glass (den som uppfann den smaken måste ju ha haft mig i åtanke), hönökaka, choklad och dansk bearneisesås.
Snart blir det pannkakor.
Hejdå diet!

4 kommentarer:

Aradil sa...

Vad skönt att du har dietat färdigt, måste bli lite jobbigt i längden. Ha en fortsatt trevlig helg!

Sparkling sa...

lite är ett milt ord haha
detsamma=)

niffin sa...

Mohaha, vilken *läcker* bloggpost! :P
(Vad är det för bok du läser?)

Sparkling sa...

hihi =)
ge honom en chans av jayne buxton