lördag, februari 03, 2007

It's all about timing

Sjuk.....tredje året i rad jag blir sjuk i samband med sälen resa, förra året blev jag magsjuk kvällen innan vi skulle åka, året innan det fick jag en rejäl förkylning eller influensa i slutet av veckan, idag har jag ont i halsen och lite ont i musklerna influensa eller förkylning på väg alltså.

Andra olägliga tillfällen ja blivit sjuk ; min 13-års fest med kompisar (rejält förkyld), semester i bullaren med L och pappa (rejält förkyld i början av veckan), min 15-års fest med släkten (bältros), kompdag och klassfest (rejält förkyld med feber eller influensa), stockholms weekend(förkyld),minst en jul men jag tror de varit 2.....Och detta e bara grejjer som hänt de senaste åren, och jag har säkert glömt några :/ Förbannelse eller vad?

Har tagit de lugnt idag, nyss gått upp även om ja inte kunnat sova på flera timmar så vilade jag i alla fall. Nu kanske det blir lite stressigt, packa och göra i ordning mig innan restaurang&teater. Men hälsan går ändå först, och nu när vi bara ska åka kortvecka så har jag verkligen inte tid med att bli krasslig!

Igår hade jag och F i alla fall trevligt, Click var ganska bra, rolig på sina ställen och med ett bra budskap.

Jaja, ska dra igång med packandet nu.

KRAM!

2 kommentarer:

Aradil sa...

Nej, vad trist. Hoppas verkligen det går över fort som ögat.
Krya på dig!

Anonym sa...

haha jo de verkar ha gjort de men de blir upp till bevis imånn