torsdag, februari 22, 2007

Nu är det (nästan) klart

Jag har ju tidigare berättat att jag var på husvisning i söndags, men ville inte berätta för mycket innan allt var klart. Men nu är det ganska klart så nu törs jag berätta mer! Min mamma och hennes pojkvän har köpt hus!
Dem skrev kontrakt idag och om dem inte upptäcker något jätte stort fel på besiktningen nästa vecka så flyttar dem in senare i vår =)
Det känns lite blandat men mest bra.
Här kan ni kolla på huset än så länge, vet dock inte hur länge länken kommer funka http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=3491553&service=gpbostad&caller=main&area=5&kommun=81.
Jag har blivit lovad något av de större rummen på övervåningen.
Huset är väldigt fräscht och fint och stort! Det finns 6 "sovrum" och 2 "allrum", 2 badrum och mellanstort kök och sen är uteplatsen ganska stor också, skönt!
Blir nog fint i sommar =)

4 kommentarer:

niffin sa...

Förstår dina blandade känslor - men det ser himla fint ut! :P

Anonym sa...

hihi ja de e himla fiint =)

Aradil sa...

Det blir säkert bra. Såg ju väldigt fint och fräscht ut!

Anonym sa...

hihi aa de blire nog ;)