söndag, februari 18, 2007

Tidsfördriv

Bästa promenad: I regnet.
Favoritdryck: Vatten.
Reser helst till: Omväxling förnöjer.
En bra gå bort-present: Blomma, fin choklad.
Favoritlyxartikel: Fin choklad.
Senaste upptäckt i (din hemstad): Eh.....kan inte komma på nått.
Tidning jag gillar: Aftonbladet.
Favvosajt: Svårt att välja en.
Här bjuder jag mamma på middag: Jadu, det har väl aldrig hänt haha, fast lagar mat gör jag ju!
Fikar gärna på: Beror på vad jag e sugen på.
Favoritbutik: Belk's, Gina tricot, Kappahl, IKEA, Panduro Hobby.....................
Bästa lunchställe: Bryggeriet.
Favoritfärg: Röd och lila.
Favoritmärke: Är inte så mycket för det där med märken men på hudvårdsprodukter är det Exuviance.
Stjärna jag vill träffa: Många! Haha, men Robbie of course, sen hade det varit coolt å träffa nån ur The Corrs också.
Modeförebild: Ingen.
Motionerar: Ja det händer väl haha.
Dyraste jag köpt: Eh...vet inte, eller jo det vet jag nog, min filmkamera tror jag.
Mode jag aldrig vill se igen: Svårt......e inte så förtjust i leggins och allt för mkt bootcut men inte heller alltför tajt om vaderna. Men overall och sånt e väldigt opraktiskt.
Dansar helst till: Musik som jag hört förr, PCD tycker jag passar bra att dansa till.
Senaste fyndet: 3 plagg på rean för 150kr sammanlagt.
Bästa boken: Kan inte välja en.
Favoritprodukt på Apoteket: Flourtabletter haha.
Fulaste färgen på kläder: Beror på vem som bär det och hur plagget ser ut i övrigt, men är inte speciellt förtjust i orange.
Favoritfilm: Charlies angels.
Sämsta köp: Finns nog många haha.
Ditt värsta fashioncrime: Ingen aning haha.
Din syn på dokusåpor (ett ord): Variationsrikt
Din syn på plastikoperationer (ett ord): Riskabelt

2 kommentarer:

niffin sa...

Excuse an old woman ;) , men vad är PCD...?

Anonym sa...

haha =) pussycatdolls ;)