tisdag, februari 13, 2007

Mitt badrumsskåp och min(a) garderob(er)

Min lilla garderob med skärp och sjalar längst upp och sen i lådor underkläder, "säsongsbunda" kläder typ bikini och mössa och sen handväskor. På kanten (och på dörren) har jag massa bilder.
I en lite större garderob har jag tröjor och lite toppar hängande.
Under dem har jag festskor och under det en litet utrymme där jag stoppar in skidstrumpor och sånt.
I övre delen av den större garderoben har jag tröjor.
Denna garderob står i kontoret.
I denna hylla har jag mina kjolar, festtoppar och ett par jeans shorts.
Här hittar man mina myskläder och några enfärgade basic toppar.
Längst upp hänger massa toppar i färgordning. Innan hade jag dem på hyllor men i USA upptäckte jag att det var way better att hänga dem.
I klädkammaren (ja mina kläder e lite utspridda) hänger mina jeans&byxor på galjar brukar hänga 2-3st på varje. Sen hänger mina klänningar här också.

Detta är mitt badrumsskåp med en prinsess krona på toppen, hihi.
I översta hyllan hittar man diverse hud och hårprodukter.
I nästa hylla hittar man parfymer och hud produkter.
Sen kommer alla nagel grejjerna.
Och tillslut örhängen, lite hudprodukter, min klocka, badsalt och en hudkräm utan kork. Sen finns de lådor under med lite blandat krafs i.


2 kommentarer:

niffin sa...

Oj, så mycket fint att titta på här! :P
(En walk-in closet skulle inte va' dumt, eller hur? ;)

Sparkling sa...

hihi =) ne de vore bra!