fredag, februari 16, 2007

Rainbow star

Hallå där! Idag har jag tagit det ganska lugnt, ätit pannkakor, kollat på tv, skrivit lite. Imorgon åker jag till min mamma, och på lördag ska det firas födelsedag i efterskott. Flygande jakob och choklad gratinerade hallon med vaniljglass står på menyn.
Följande har jag önskat mig -
· Plattång
· ”Robbie the story” av Magnus sundholm
· Pengar (dollar)
· Körkorts teori boken
· Mörkröd plånbok från Åhléns
· Yoga matta
· Make up rådgivning på Kicks
Jag vet att ja får plattång för mamma ringde och rådfrågade mig haha.

Jag måste ta tag i usa-resan SNART, kan inte fortsätta skjuta det framåt.
Sen måste jag beställa hem lite scraapbooking saker också, och reda upp min ekonomi.
Det sista behövs verkligen so bad, men det kommer bli ett helvete för ja har skjutit det framför mig sen i höstas.

Yeah Yeah, nu ska ja kila.

KRAM!

2 kommentarer:

Aradil sa...

Chokladgratinerade hallon med vaniljglass... Hur gott låter inte det!
Hoppas du får det riktigt trevligt och många bra presenter :)

Anonym sa...

hihi aa de e mkt gott, tack så mkt!
har du fått tag i de där receptet på chokladtårtan?