lördag, februari 03, 2007

Asiat i spa't

Hallå =)
Jag mår mycket bättre nu, vi får hoppas att det inte bryter ut någon förkylning imorgon eller så.
Imånn vid 8 på morgonen sticker jag till sälen, ska bli så sköööönt......!!!!
Så det kanske dröjer lite innan nästa inlägg, får se om det blir något besök på internetcafé, förra året var jag inne en gång i telia butiken, men det kan vara ganska skönt att komma bort lite från nätet åxå så man hinner längta lite hihi.

Kvällen var i alla fall trevlig, dock blev restaurang besöket ett problem, det var nämligen fullt överallt typ, men tillslut fick vi ett bord på ett ställe efter en promenad som blev lite längre än tänkt.
Trevlig personal, god mat - oxfilé med bakad potatis och dansk bearniese (stavning?) sås (mums!), och till efterrätt italiensk tryffel glass med jordgubbssås och varm chokladsås, underbart. Dock var ljudnivån alldeles för hög för min smak.
Föreställningen (asiat i spa't) var riktigt rolig med bra skådisar.
Kändes som den var lång också, runt 2 timmar tippar jag på.

Nu har jag en del packning och annat krafs kvar, och sen måste man ju hinna få lite sömn också.

Ha det så bra nu allihop!

KRAM!

2 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas du har det trevligt :)

Anonym sa...

tackar =)=)/sparkling