söndag, februari 11, 2007

Take it from here

Hallo =)
Tänkte berätta lite om min helg.
I fredags kom jag hem från sälen sen eftermiddag (reseberättelse kommer snart).
Kvällen spenderades med tacos lite let's dance och sen speed.
Och lördagen började med en dusch och sen bar det av till stan för frukost med G. Efter det så åkte jag och pappa och kollade på skrivbord och lampor på IKEA och sen åkte vi till Hornbach.Bestämde mig för att det nog blir att köpa en skiva, målarfärg och ben för att få ett skrivbord som jag gillar. Någon som har förslag på färg? Vill ha något lite roligt&annorlunda men inte för starkt, tapeterna i kontoret är gula.
Funderar på om någon roströd färg kunde bli cool, eller grönt kanske.
I alla fall så bar det av hemåt efter Hornbach. Middagen blev lax, och kvällen spenderades med morrongänget repriser, melodi fetsivalen och 8 mile.
Vi kan ju börja med melodifestivalen, cosmo4 var bäst, jessica och svante&rydén var myclet bra. The arks låt växer ju mer man hör den.
Men nu förtiden e de ju absolute artisterna folk röstar på och inte låten.....lite trist, men men.
8 mile var helt okej, men trodde den skulle va bättre den va lite seg och väldigt mörk.
Idag har ja känt mig rätt seg men har iaf. övningskört och funderar på att packa upp. Thaimat blir det när pappa kommer hem, mums!

Vi höres!

2 kommentarer:

Aradil sa...

Rostrött kan nog bli jättesnyggt mot det gula tror jag :)

Jag tyckte Marie och The Ark var bäst, fast Anne-Lie och Svante var också bra :)

Ser fram emot reseberättelsen!

Anonym sa...

aa får kolla på färgprover på de ;)

hihi den kommer ;)