onsdag, februari 21, 2007

Thank god for tacosås

Hallå! Idag blev det en sallad till middag, den bestod av ruccola sallas, lite paprika, lite gurka, en näve små tomater och en burk majs, till det blev det några skivor/bitar knäckebröd, en kiwi och ett glas blåbärssoppa. Dessutom kom jag på att tacosås typ bara innehåller grönsaker så den använde jag för att göra salladen lite godare =)
Det har även blivit en bit melon och ett glas blåbärssoppa efter middagen.
Det känns som det är mat överallt, på tv och så.
När man äter vanlig mat längtar man efter choklad, glass etc. men när man går på en sånhär diet längtar man absolute inte efter det, inte alls!! Jag vill bara ha något rejälare, pannkakor, kött, fisk, ris eller ägg. Jag önskar att jag inkluderat ägg i denna diet.
Pappa skojjar och säger att jag kan skriva en bok, "AI metoden", hihi.
Fördelen med dieten är att det är gott och att man kan äta hur mycket man vill, man behlöver inte tänka på hur mycket eller hur ofta man äter, snarare tvärtom man försöker äta så mycket som möjligt för att inte bli sugen på annat.
Jaja, nu ska jag knyta mig. Snöstorm på g så vi får se om man kan gå ut imånn, i sånafall blir det en runda till gymmet.
KRAM!

Inga kommentarer: