lördag, februari 24, 2007

Snott av Aradil

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? En annan karta, ca 4000 år gammal, är inristad - Geografi A + B kurs
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Väggen
3. Vad var det senaste du såg på tv? Playa Del Sol just nu
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 13:40 (den var 13:38)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Tv:n.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick från garaget igår när jag hade varit och handlat.
7. Vad har du på dig? Pjamas byxor, t-shirt och en lång tjock tröja.
8. Drömde du något inatt? I så fall - vad? De var nått med skolan och slöjden och sen nått med nåra båtar haha, mysko.
9. När skrattade du senast? Det var nog igår till filmen.
10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Gula tapeter, gul&blå bård, 2 anslagstavlor, 3 plancher (berg, apa, isbjörnar), 6 tavlor som min bror har gjort, nått konstigt halsband.
11. Har du sett något konstigt på sistone? Halsbandet hahaha :D
12. Vilken var den senaste filmen du såg? YA - YA flickornas gudomliga hemlighet.
13. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Oj vad svårt.....jag har två storebröder =)
14. Tycker du om att dansa? Ja!
15. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Frågan är snarare om jag nånsin skulle överväga att bo kvar här....

2 kommentarer:

Mirela sa...

åh vilken rolig lista! den tjuvar jag, haha! :p

Anonym sa...

haha gör så ;)