lördag, februari 17, 2007

Min dag

Hej! Idag ska vi fira min födelsedag i efterskott. Gästerna kommer om en knapp timma.
Som jag tidigare nämnt så är det flygande jakob och chokladgratinerade hallon med vaniljglass som står på menyn. Gästerna är förutom mej, mamma och mammas hund Kita (galen valp!), min bror, min kusin, min morbror, min "storasyster", min mammas pojkvän (soon to be sambo kanske) och hans tre söner + deras två hundar. Och ja vi bor i en tvåa haha.
Jag ska iaf. ha på mig ett par jeans och över det en svart/röd klänning, till det har ja ett hallonrött halsband, ett vitt/silvrigt armband, rosa örhängen, en strass ring och en svrat/silvrig lite annorlunda ring. Vad det blir för smink har jag inte bestämt än.
Present högen ser lovande ut, hihi.
Kram på er!

2 kommentarer:

niffin sa...

Hihi, det lät ganska trångt det! ;)(Men finns det hjärterum, finns det stjärterum, heter det ju.) Hoppas det blev en riktigt kul födelsedag! :P

Sparkling sa...

hihi jadå =)