lördag, februari 24, 2007

Om något är värt att göras så är det värt att göras ordentligt

Hallå! Idag har jag mest slappat och njutit av att min diet är över, hehe.
Läst en del i min bok. Och möblerat om i vardagsrummet, eller ja det är väl mest pappa som gjort det men ändå jag hjälpte till lite.
Nu står sofforna där bordet stod förut och vice versa, det blev riktigt bra.
Mysigt, och miljövänligt eftersom vi nu inte har en soffa framför elementet. Två nya lampor har pappa inhandlat, en som jag varit med och valt - den är en sån där stående sak med en ljusbeige lite rynkig rektangulär skärm, den andra som pappa valde är en liten prydnadslampa som ser ut som en oval boll, svart och vit är den. Snygg.
Middagen idag bestod av kotlett, bakad potatis med vitlökssmör, grönsaker och dansk bearneisesås - mums!
Lagom till festivalen blir det semla, har för lyssnat på låtarna, gillade andreas johnsons låt och nr.6 - nån tjej med dubbelefternamn, af ugglas var iaf. oerhört kass, hon kan inte sjunga.
Jaja, ha en trevlig kväll! =)

2 kommentarer:

niffin sa...

Måste va' jätteskönt att dieten är över! (Middagen lät GOD: :)

Anonym sa...

hihi aa=)