torsdag, februari 01, 2007

Rea - fynd!

Hallå =)
Det tog typ 45minuter att gå te centrum och det va svårt å hitta, ja trodde de skulle ta typ 20minuter haha. Jaja, jag hann med allt iaf.
Hittade den i princip perfekta handväskan med en gång, haha. Ibland har man tur... =)
Hittade även en söt plånbok och 3 rea - fynd. En klänning (eller är det ett nattlinne, haha ni får avgöra när bild kommer upp), en kjol och en fest tubtopp. Sammanlagt blev det ca 150kr för de 3 plaggen, ja ibland har man tur som sagt.
Sen lånade jag 3 böcker på bibblan om USA. Sen så såg jag att det fanns mycket annat intressant, t.ex. sociologi böcker, kanske borde åka dit en gång i veckan som niffin gör, hihi.
När pappa hämtade mig så åkte vi och tog en promenad i området där han växte upp.
Sen efter det så åkte vi och köpte väskan hihi.

Nu ska jag äta lax, bönor, kokta morötter och paprika.

KRAM!

6 kommentarer:

niffin sa...

Är jättenyfiken på bilder av dina fynd!! :P
(En gång i veckan är ett minimum. ;)

niffin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

hihi du får se dem imånn ;)

men man ska ju hinna läsa åxå ;)

niffin sa...

Jo, det är sant.;)
(Men det gör gott för själen. :)

Aradil sa...

Vilken lyckad shoppingrunda!
Ser fram emot bilderna :)

Anonym sa...

hihi aa de e väl de =)

japp! =)

/sparks