torsdag, februari 01, 2007

Väskbekymmer

Pappa hämtar mig 18 så jag kan ta det lugnt, har nyss tränat.
Funderar över vad för väska jag ska leta efter, vill ha en som ja kan ha länge, så det e ok om den kostar några hundralappar, jag e rätt snål så de e därför som ja ska önska mig den i födelsedagspresent.
den ska vara tillräckligt stor att ha som handbagage på planet, i bilen när man ska åka långt, när man ska sova över hos nån en natt......men ändå såpass liten att man kan ha den när man åker te stan. Om den kan funka som skolväska e de extra bra. Den ska gärna ha tillräckligt lång rem för att man ska kunna hänga den tvärs över axeln men ändå va snygg.
Och den måste ha dragkedja, och helst fickor på utsidan och insidan, kanske två fack, och helst inte en påsväska. Och den ska vara i någon mörk färg så den inte blir smutsig så lätt, kanske mörkröd.
Jag vet, ja kommer aldrig hitta någon som uppfyller alla dem kriterierna, haha.
Sen behöver jag en plånbok åxå, en liten vill jag ha, myntfack e inte så viktigt, men den ska vara snygg och hålla länge och den får gärna vara svart.
Ne nu ska ja sluta fundera och hoppas in i duschen, haha.

Inga kommentarer: