tisdag, mars 03, 2009

Supreme

Nu sitter jag och har beslutsångest över vilken låt jag ska sjunga på kören imånn, brukar ha lätt att välja men inte denna gång. Är ju extra nervös eftersom det är nya med och det var ett tag sen sedan sist så vill ha en låt jag känner mig säker med. Föredrar lugna då upptempo är svårt utan musik. Just nu är jag inne på Sugababes - Mended by you, men den är egentligen lite väl ljus för mig. Funderar också lite på Never gonna dance again med samma band men den är lite upptempo i refrängen. Dock passar den min röst bättre tror jag. Får väl bestämma mig imånn när jag sjungit dem lite. Så imånn är det kör som gäller, förhoppningsvis lite plugg innan det, och kanske lite städning. På onsdag har jag utvecklingssamtal, känns helt okej för första gången typ känner jag att jag faktiskt kan behöva ha det. På torsdag ska jag på möte och har lovat att baka. I helgen är det två födelsedagsfiranden för två olika tjejer som gäller! Kul :)

Kram!

Inga kommentarer: