onsdag, mars 18, 2009

Somedays I'm a superbitch

Hallu! Idag har jag väl varit lite vettigare än igår i alla fall. Har varit på kören, sjöng För att du finns och det gick bra, jättebra om jag får säga det själv. I övrigt ska vi börja med fattig bonddräng vilket jag tycker är kul för jag gillar den. Jag har även följt med pappa och handlat för jag behövde lite grejjer. Sen har jag rett upp min ekonomi och jag har väl hyfsat med pengar. Kommer klara mig resten av månaden utan problem i alla fall och kan nog t.o.m. shoppa lite men det beror lite på hur det blir med köpenhamn planer och USA planer. Jag har även ringt USA idag men Patricia var inte hemma, pratade med Anna vilket såklart var trevligt men kan ju inte riktigt diskutera eventuell resa, datum etc. med henne så jag får väl ringa tbx imånn eller så.
Jag har även städat lite smått, eller ja städat är väl att överdriva men plockar lite. Har även rensat plånboken och bytt till den jag fick i födelsdagspresent. Sen har jag skaffat medlemskap på LOVEFILM eftersom jag hade presentkort där. Imånn ska jag på styrelsemöte och behöver besöka allum en snabbis också. Behöver även duscha och plugga. Nu ska jag pilla lite till med ekonomin, göra någon slags budget tänkte jag. Får se hur det går. Sen kanske plugga psykologi. Nu har jag väl inte så mycket mer att berätta :)

Kram!

2 kommentarer:

niffin sa...

Kika in på Paws & kolla vad som hänt i Fototävlingen! ;)

Thina sa...

Fattig bonddräng är BÄST! :D Hahaha