söndag, mars 15, 2009

Vin provarkväll är det som vinprovarkväll med paus i mitten?

Hallu! I fredags var jag hos Johanna med Gigs, Isak, John, Jonas, Gabbe och Rickard. Vi sjöng singstar, spelade guitar hero och provade vin hehe. Jag drack lite för mycket vin dock vilket slutade med ett riktigt heart to heart med gigs haha. Och sedan ringde jag några telefonsamtal, pinsamt haha. Sedan blev det att jag sov hos gigs och väl där passade jag på att kapa hennes msn samt bombadera mina facebook vänner och Johannas bilddagbok :) På morgonen var vi jävligt trötta men jag pallrade mig upp innan tolv och åkte och köpte termobrallor med pappa. Svårt att hitta några, vi var väl lite sent ute men tillslut hittade jag ett par svarta. Efter det blev det övningskörning, körde där jag inte kört förut. Typ landsväg fast med mycket trafikljus, kurvor, nerförsbackar osv. så det var bra utmaning. Körde över en bro, jag tycker inte att det är läskigt att åka på en bro i vanliga fall men att köra var obehagligt då jag trodde att jag typ skulle köra över kanten haha. Men jag överlevde ju :) Sen var det hem och chilla och käka. Sedan blev det dusch och göra i ordning sig. Resten tar jag i ett annat inlägg.

Inga kommentarer: