söndag, mars 15, 2009

I'm not calling for a second chance I'm screaming at the top of my voice

Ja igårkväll var väl en historia för sig. Jag har i alla fall aldrig varit så full i mitt liv. Vi var hemma hos Matildis, det var jag, Johanna, Mattias, John, Isak, Jonas och Gisela. Vi skulle kolla på melodfestivalen och förfesta. Jag blev ganska snabbt väldigt full och vad jag minns så kramades jag med alla, dansade framför tv och låg på golvet haha. Sedan kommer jag på den briljanta idén att jag ska prata med en av person om en grej, vilket resulterar i typ en timmas gråtande från min sida. Men var nog egentligen positivt, bra att prata ut om det och jag hade aldrig tagit det intiativet nykter! Så mest positivt alltså. Efter detta var det bara att sminka om sig och bita ihop. Sedan var det dags att dra til stan och då var några av de andra ganska dragna. Alla följde inte med ut men de flesta + att vi mötte upp Ylva också samt att Calle och Oscar var där när vi kom dit. Jag tog bara en shot under kvällen, bäst att inte dricka mer kände jag. Dansade en hel del och träffade även min pappas kompis dotter, jätte trevlig tjej som nu flyttat til götet så det var trevligt. Sen var det dags att dra hem, väl hemma så blev det datorn för min del då jag aldrig kan somna med en gång när jag varit ute. Idag har jag mest sovit, skönt det. Sedan suttit här samt ätit pannkakor. Har även fått en liten finne på kinden, kul, säkert alkoholens fel haha.
Nu ska jag snart fräscha upp mig lite innan vi drar till Mattias för lite chill.

Kram!

Inga kommentarer: