torsdag, mars 19, 2009

And you're listening to the sound of my breaking heart

Hej! Idag har jag varit på styrelsemöte och det var trevligt förutom en krånglande mus, jag har verkligen inte tålamod för sånt höll på att bli galen, den ville inte dit jag ville. Ska försöka köpa oss en ny imånn. Vi fick i alla fall en del gjort. Sen har jag självklart sett på Efterlyst, ätit, suttit vid datorn och lite sånt. Har precis pratat med USA i någon timme, idag fick jag tag på Patricia. Så nu ser det ut som det blir ett besök! Kommer antagligen åka i början av Juni, hon skulle bara kolla lite i kalendern osv. Men vi får hålla tummarna för att allt går vägen! Skulle vara skönt att ha det att se framemot och även kunna planera mer när det gäller Italien och sen påverkar det ju även min ekonomi en hel del så skönt att veta vad kostnaden kommer sluta på. Nu ska jag väl snart försöka sova, lär ju gå sådär. Får väl läsa psykologi tills jag somnar eller nått. Självklart var jag seg som vanligt så hann inte med allum innan styrelsemötet, hann inte ta en tidigare buss helt enkelt. Men imånn ska jag till min kurator så då kan jag fixa det efteråt för då har jag inte bråttom någonstans. Imånn ska jag försöka plugga så mycket som möjligt också.

Ha det bra! Kram :)

1 kommentar:

Thina sa...

Allt efter 2 juni är acceptabelt ;)