onsdag, mars 25, 2009

Jag tror på oss

Halloj! Söndagen var trevlig, var på makeuprådgivning på Kicks. Det var lärorikt, vill köpa en eyeliner som var mer som en kräm, svinbra. Samt en kräm som man tar innan ögonskuggan för att den ska fästa bättre, även ett skimmer till kinderna som jag gillade. Dock har jag aldrig varit så sminkad i mitt liv typ och hon frågade om jag brukade sminka mig hårdare till vardags, haha. Jag sminkar mig inte ens till vardags. Efteråt gick jag till donken för att få en gratis glass av jojjo och sen åkte jag hem. Väl hemma upptäcker jag att jag inte har några nycklar med mig, det är typ första gången jag blir utelåst, i alla fall på väldigt länge. Men det var fint väder och jag roade mig med att måla naglarna, hade köpt nagellack på Kicks nämligen. Sen kom kusin och farfar och jag kom in :) Sen var det bak av kladdkaka, tjöt, middag, efterätt och allmänt trevligt.
När dem åkt hem så stack jag och Johanna till Mattias, på vägen mötte vi Isak och väl hos Mattias var även Gabbe där. Vi spelade kort, tjötade och flummade. Kul kul :)

Igår glömde jag som vanligt EFIT (ett foto i timmen). Var hos kuratorn, pluggade, kollade tv, tvättade, satt vid datan och ja det var väl typ det jag gjorde.

Idag har jag varit på kören, trevligt som alltid. Som sololåt sjöng jag Du får inte, självklart var vår ledare förvånad över att jag sjöng på svenska. Men den låten är så fin, fick mycket beröm i alla fall. Efter kören övningskörde jag, körde på lite småvägar typ, trånga vägar ute på "landet", inte det roligaste kanske men måste ju kunna det med. Gick bra i alla fall tyckte jag. Idag har jag även blivit klar med en engelska uppgift och skickat in den, skönt. Har också städat lite. Samt kollat på tv, suttit vid datan, käkat osv.

Imånn ska jag till skolan för ph-samtal. Sedan blir det fika med Krale. Efter det ska jag på föreningsmöte. Så ganska fullt upp imånn :) Behöver nog tvätta lite, börja packa inför Trysil osv. också. Samt plugga. Och så är det ju Efterlyst, om jag hinner hem till det, det vet man aldrig.

Hoppas ni mår bra :) Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja eleonora går i trean och läser motsvarande matte vi hade i sjuan... lite sjukt.
men detta leder också till att väldigt många barn blir skoltrötta sjukt tidigt