lördag, mars 21, 2009

Utmanad

Blev utmanad av Niffs.

1. När gick du upp idag? *host*fem*host*

2. Diamanter eller pärlor? Beror lite på sammanhang men om jag måste välja så blir det diamanter.

3. Senaste filmen du såg på bio? I taket lyser stjärnorna.

4. Favorit tv-program? Frasier, LOST, Desperate Housewifes, Efterlyst, The Hills...och många fler.

5. Vad åt du till frukost? Har inte ätit frukost än :P

6. Vad är ditt/dina andranamn? Nina och Fredrica.

7. Din favoritmat? Så svårt! Gillar mexikanskt, thai, grekiskt, italienskt...

8. Vilken mat gillar du inte? Potatismos, våfflor.....

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? James Blunt - All the lost souls

10. Vilken bil kör du? Har inget körkort :(

11. Vilken är din favoritmacka? Nybakat bröd, mums!

12. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med? Har svårt för människor som är för hårda/kalla.

13. Vilka är dina favorit kläder? Sköna byxor, v-ringade toppar.

14. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då? Nya Zeeland, Kalifornien, Västindien.

15. Favoritklädmärke? GAP.

16. Vart vill du dra dig tillbaka? Oj, jag vet inte.

17. Favorittid på dagen? Kvällen för det mesta.

18. Var är du född? Göteborgsområdet.

19. Vilken är din favorit sport att se på? Fotboll.

20. Vem tror du inte svarar på dessa frågor? Jag vet inte.

21. Vem tror du svarar först? Svårt att veta.

22. Coca Cola eller Pepsi? Inget.

23. Fotboll eller ishockey? Fotboll.

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla.

25. Pedikyr eller manikyr? Manikyr tror jag.

26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Hum...nej.

27. Vad ville du bli när du var liten? Sångerska, lärare, journalist.

28. Bästa barndomsminnet? Sommrarna på Flatön, min och pappas bilresa till Italien.

29. Varit i Afrika? Nej, men skulle vilja åka dit nån dag.

30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej.

31. Varit med om en bilolycka? Aa, en liten.

32. Favoritdag i veckan? Fredag och Lördag tror jag.

33. Favoritblomma? Vet inte riktigt.

34. Favoritsnabbmatsrestaurang? Subway!

35. Äger du en cykel? Kanske står nån gammal i förrådet som skulle kunna kallas min.

36. Vem fick du senaste mailet ifrån? Typ ett sånt om att en adress som ja skickat till inte funkade.

37. I vilken affär skulle du helst vilja utöka ditt kreditkort? Jag vet inte...

38. Läggdags? För sent.

39. Vems svar är du mest nyfiken på? Allas :)

40. Senaste personen du delade en middag med? Pappa antar jag.

41. Vad sysslar du med just nu? Svarar på detta.

42. Favoritfärg? Rött, lila, turkos.

43. Hur många tatueringar? Nada.

44. Hur många utmanar du? Jag utmanar Johanna och Desiree.

2 kommentarer:

niffin sa...

Fem!!! Plötsligt känner jag mig som en väldigt early bird. ;)

Desiree sa...

Kul lista och utmaning. Jag antar gärna utmaningen. Alltid roligt som sagt att få lära känna andra bloggare lite mer. Ha det bra.