fredag, mars 13, 2009

God Morgon

Hej! Speciellt pigg är jag inte men det är val bara att bita i det sura äpplet och hålla sig vaken så man kan somna gott ikväll. Dagens planer är att ta sig ut i slasket och ta sig tull UF-mässan. UF = ung företagsverksamhet = elever som gör ett företag som projektarbete. Så det är helt enkelt små företag som ställer ut och visar vad dem håller på med, kan nog vara kul att se plus att det lär vara en del bekanta ansikten där. Det är även gratis inträde, me like! Kanske hittar man något kul att köpa också :) Ikväll får vi se vad som händer, något deg förhoppningsvis :)

Nej nu måste jag snabba mig och göra mig i ordning om jag ska hinna med bussen, ska åka in med Johanna och Gigs.


Ha en skön dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har hänt med dig? Du måste komma tillbaka till franskan :( det är tråkigt utan dig!