tisdag, mars 03, 2009

Love Game

Hallu! :) Tänkte berätta lite om min helg. I lördags var det då utgång då Y fyllt år, jag och Johanna träffades hos mig och tjötade och drack martini. Sen var det dags att dra in till stan, på bussen träffade vi en kille som gick i våran gamla skola. Väl inne möte vi upp Y + två kompisar till henne samt 2 kompisar till oss + deras kompis, och sedan ytterligare 2 kompisar. Killen från bussen + hans kompis hakade på. Vi behövde inte köa speciellt länge och väl inne var det dags att börja shotta. Vi sjöng även för Y. Det blev en del dans, en hel del tjöt och för mig blev det nog 7 shottar typ, började nästan undra om bartendern gav mig alkoholfria eller nått då jag inte kände nått. Sen köpte en kille varsin öl till mig och en kompis, vi avskyr öl! Och det gjorde resten vid bordet också, jag får seriöst kväljningar av det! Jag hällde ut den i diverse glas och flaskor haha, lite dåligt samvete kanske men jag hade ju inte bett om den direkt! Men det var en kul kväll allt som allt. En bra kväll i min värld innehåller billig sprit, härliga människor, lite dans och hångel. Denna kvällen hade allt det.

På söndagen sov jag förstås ett tag och sen var det dags att fixa sig för att dra till allum och köpa present till brorsan, sen vidare till stan för middag med honom och hans tjej. Det var trevligt och god mat. Efteråt stack jag till en kompis där några andra redan var och vi hade det trevligt! Det var min helg det :)

Idag har jag varit på kören, körde på ett säkert kort, en The Corrs låt som jag använt förut. Det gick bra och enligt våran ledare är vi en väldigt bra grupp i år och vi började t.o.m. sjunga en 4-stämmig låt, hjälp! Efter kören har jag ätit, tittat på tv (säsongsstarten av Desperate Housewives var grymt bra!) och suttit vid datan. Borde väl försöka sova snart, får se hur det går med det. Har även beställt lite böcker från bokrean idag. Imånn har jag utvecklingssamtal på eftermiddagen och efter det kanske det blir övningskörning, beror lite på hur pappas arbetsdag blir. Imånn är det ju även Efterlyst, me like.

Ha de bäst!

Inga kommentarer: