fredag, mars 13, 2009

I lose it everytime I'm close to you

Hallu! Uf-mässan var trevlig, en del har riktigt bra ideér men en del var lite tråkiga, typ sälja godis hur orginellt är det? Jag var i alla fall en bra vän och stöttade 3 vänner. Köpte ett häfte av Ellie, i häftet är det typ som "checkar" som man får fylla i lite och ge till nån, det står typ jag ska bjuda dig på en drink osv. Sen köpte jag te av Rickard och av Mattias köpte jag en inramad bild, den tänkte jag dock ge bort. Tänkte på en speciell person när jag såg den så då tänkte jag att jag köper den. Sen hade de flesta stånden godis som man kunde käka av :) Efter mässan drog jag, jojjo, gigs och oscar till donken och käkade :) Sen åkte jag och jojjo hem. Nu borde jag egentligen städa men är trött haha. Har även träningsvärk i mage och lår. Ikväll ska jag till Johanna :) Nej nu borde jag verkligen sätta igång med städningen innan jag somnar istället haha. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: