fredag, mars 06, 2009

I'm on a misson and it involves some heavy touching you

Hej! Strax ska jag ner till allum och köpa presenter men Johanna missade sitt tåg så jag kan ta en buss senare och fick en kvart extra över. Blir att försöka köpa presenter fort och sen hem och äta&duscha och sen träffa kompisar. Igår bakade jag i alla fall rulltårta och kladdmuffins, mycket gott blev det och det var även uppskattat på mötet som var trevligt som vanligt. Imånn åker jag nog rätt tidigt till Y som ska fira 18årsdag! Ska hjälpa till och så var det väl tänkt. Blir nog kul :)
På söndag ska jag till en annan kompis på kvällen också pga. födelsedagsfirande, ska också bli kul! Så det är min helg det. Har väl inte så mycket mer att berätta och snart måste jag gå, kommer in med fredagstema senare, i natt blir det väl typ :) Ha en bra helg!

Inga kommentarer: